دوربین مداربسته در تهران

دسته بندی :اخبار سایت ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ الو دوربین 208
دوربین مداربسته در تهران

امروزه با پیشرفت سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته نصب کردن آن ها بسیار تخصصی شده و نیاز به نصاب دوربین مداربسته که حرفه ای بوده و دارای تجربه بسیاری در زمینه نصب این تجهیزات باشد احساس می شود. یکی از سوالات اصلی کاربرانی که قصد استفاده از دوربین های مداربسته را دارند، این است که نصب دوربین مداربسته در تهران را به چه کسی بسپاریم؟ نصاب دوربین مداربسته در تهران کیست و چه وظایفی دارد؟ اگر با سوالات فوق مواجه شده اید، با الو دوربین همراه شوید تا به سوالات شما پاسخ گوییم.

روند نصب دوربین مداربسته توسط متخصص

برای نصب نصب دوربین مداربسته در تهران و شهرستان ها، باید ۴ مرحله اصلی پشت سر گذاشته شود. این ۴ مرحله به شرح زیر هستند:

  1. بررسی محیط: بررسی کامل و جامع محل نصب دوربین مداربسته و محل که قرار است دوربین مداربسته در آن نصب شود یکی از وظایف نصاب دوربین مداربسته بوده و مهم ترین مرحله محسوب می شود.
  2. یافتن زاویه مناسب نصب: پیدا کردن زاویه مناسب برای نصب دوربین مداربسته از اهمیت ویژه‌ا۵ی برخوردار است. در صورتی که دوربین مداربسته در زاویه مناسب نصب نشود، قادر نیست تصاویر را به خوبی ضبط نموده و یا آن که کاربرد خود را به صورت حداکثری داشته باشد. بنابراین پس از بررسی های لازم، نصاب دوربین مداربسته باید بهترین زاویه را برای نصب دوربین انتخاب کند‌.
  3. نصب و راه اندازی: پس از مشخص شدن محل دقیق نصب دوربین مداربسته، شخص نصاب باید این دوربین را نصب و راه اندازی نماید. این مرحله به تخصص نیاز دارد.
  4. تست نهایی: برای اطمینان از کارکرد صحیح دوربین مداربسته باید دوربین تست شود. در صورتی که دوربین به خوبی نصب نشده باشد، باید عیب یابی شده و ایرادات آن برطرف شود. در صورتی که سیستم امنیتی به طور کامل به محیط احاطه داشته و تصاویر را ضبط نماید، کار نصاب دوربین مداربسته تمام شده است.

دوربین مداربسته در تهران

مهم ترین وظایف نصاب دوربین مداربسته در تهران

نصاب دوربین مداربسته باید قادر باشد که شرایط محیطی را به خوبی مورد سنجش قرار داده و دوربین مداربسته را در بهترین زاویه و با توجه به امکانات موجود نصب نماید. به علاوه باید انواع دوربین مداربسته را بشناسد تا بتواند بهترین مکان مناسب برای نصب آن را انتخاب کند. نصب دوربین مداربسته در مکان هایی که تحت تاثیر شرایط محیطی مانند بارش باران، برف، باد، کرد و غبار و… توصیه نمی شود.

پس از طی کردن این مراحل نصاب دوربین مداربسته باید زاویه دید دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار داده و بهترین زوایای که می تواند دوربین مداربسته در آن قرار گرفته و محیط را پوشش دهد شناسایی کند. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که با انتخاب زاویه مناسب، تعداد دوربین های مورد استفاده برای نصب کاهش پیدا خواهد کرد.

توانایی های لازم برای نصب دوربین مداربسته در تهران

یک تکنسین دوربین مداربسته باید توانایی های ویژه ای داشته باشد تا بتواند بهترین تصمیم را برای نصب دوربین مداربسته گرفته و آن را به طور تخصصی راه اندازی کند. به علاوه توانایی های زیر برای تکنسین دوربین مداربسته ضروری است:

  • تکنسین باید به طور تخصصی با تمامی دوربین های مداربسته و انواع آن ها از جمله دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین مداربسته ب سیم، دوربین های مداربسته صنعتی، دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب و… آشنا باشد.
  • انواع دسته بندی دوربین های مداربسته اعم از دام، بولت، باکس، پانورامیک، اسپیددام، ترمال، زوم و… این را به خوبی بشناسد.
  • دارای تخصص کافی و لازم در نصب انواع دوربین های مداربسته باشد.
  • انواع لنزها را شناخته و با طریقه نصب آن ها آشنا باشد.
  • شناختن دقیق انواع تجهیزات دوربین های مدار بسته و انتخاب نوع کابل و داکت مناسب از جمله مواردی هستند که موجب تخصص تکنسین نصب دوربین مدار بسته می شوند.
  • آشنایی با انواع دستگاه های DVR و NVR و طریقه نصب آن ها و سایر تجهیزات مورد نیاز آن ها مانند پرتابل شبکه، منبع تغذیه و… از وظایف نصاب دوربین مداربسته است.
  • مانیتورینگ پیشرفته و تخصصی تصاویر دریافتی بر روی نمایشگر و انتقال آن ها روی موبایل و کامپیوتر از توانایی هایی است موجب می ‌شود تکنسین دوربین مداربسته را متخصص بنامیم.
  • توانای عیب یابی و تست دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات ضروری است.
  • آشنایی جامع و کامل با ابزار آلات فنی و نحوه کار با آن ها
  • مستند به ویندوز و مایکروسافت آفیس
  • و…

دوربین مداربسته در تهران

هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران

هزینه های نصب و راه اندازی یک سیستم حفاظتی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به انتخاب نوع و تعداد دوربین های مداربسته اشاره کرد. به علاوه تخصص تکنسین دوربین مداربسته نیز بسیار حائز اهمیت است. میزان تجهیزاتی که برای نصب دوربین مداربسته مورد نیاز بوده و محل نصب و سختی آن از دیگر عواملی هستند که هزینه نصب دوربین مداربسته را مشخص می کنند.

 تعرفه هایی وجود دارد که توسط آن هزینه نصب دوربین مداربسته مشخص شده است که این تعرفه به نسبت هر منطقه یا سختی کار متفاوت می باشد. بدیهی است که هر چقدر نصب دوربین مداربسته برای متخصصان آسان تر باشد هزینه نصب آن نیز کم تر شده و می توانید به صورت اقتصادی و با صرف هزینه مقرون به صرفه یک دوربین مداربسته را برای محل مورد نظر خود نصب کنید.

سوالات متداول هنگام نصب دوربین مداربسته در تهران

یکی از سوالاتی که کاربران دوربین های مداربسته ممکن است با آن مواجه شوند این است که دوربین های مداربسته پس از گذشت مدت زمانی از نصب آن ها ممکن است دچار مشکلات و یا خرابی های شوند که نیاز به تعمیرات دارند. آیا تکنسین های دوربین های مداربسته می توانند این خرابی ها را تعمیر کرده و مجدداً آن ها را کاربردی نمایند؟

لازم است بدانید که پیش از نصب دوربین مداربسته تکنسین های این امر اقدام به بررسی دوربین های مداربسته و تجهیزات آن ها نموده و در صورتی که با مشکلات رایج مواجه شده باشند آن را به اطلاع کاربر رسانده و اقدام به تعمیر آن می نمایند. در صورتی که سیستم امنیتی شما با مشکل مواجه شده باشد می ‌توانید روی کمک تکنسین دوربین مداربسته حساب باز کرده و از آن ها برای بررسی این خرابی ها و حل مشکلات کمک بگیرید.

الو دوربین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0