نرم افزار دوربین مداربسته

دسته بندی :مقالات دوربین مدار بسته ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ الو دوربین 360
نرم افزار دوربین مداربسته

آیا به دنبال بهترین نرم افزار دوربین مداربسته می گردید؟ ما در این مقاله بهترین نرم افزارهایی که به وسیله آن ها می توانید ویدیوهای ثبت شده توسط دوربین مداربسته خود را مشاهده کنید به شما معرفی می کنیم. بنابراین با الو دوربین همراه شوید تا پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

موارد استفاده نرم افزار دوربین مداربسته

امروزه بیشتر کسب و کارها از نرم افزار دوربین مداربسته برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته روی تلفن همراه یا کامپیوتر خود استفاده می کنند. این نرم افزارها به کمک کاربران آمده و امکان دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته در هر زمان و مکانی را فراهم آورده است. به علاوه با استفاده از این نرم افزارها می توان در تمامی لحظات محل نصب دوربین را مورد پایش قرار داده و در صورتی که خطایی رخ دهد یا مکان مورد نظر در خطر باشد، به سرعت اقدامات لازم را انجام داد.

در بیشتر موارد نرم افزارهای دوربین مداربسته، نرم افزارهای ساده ای هستند که با دوربین ها کار می کنند. برخی از دوربین های مداربسته نیازمند نرم افزار اختصای خود هستند و کمپانی های تولید کننده این تجهیزات، اقدام به طراحی نرم افزار آن نیز می نمایند. اما برخی از نرم افزارها عمومی تر بوده و می توان برای انواع دوربین مداربسته مورد استفاده قرار داد.

نرم افزار دوربین مداربسته

نرم افزار دوربین مداربسته انتقال تصویر اختصاصی هر برند

شرکت های بزرگ و مطرح جهانی که در زمینه طراحی و تولید دوربین مداربسته مشغول به فعالیت هستند به منظور سهولت و کارایی بیشتر تجهیزات خود اقدام به طراحی و تولید نرم افزارهای نموده اند که می توان توسط آن ها تصویر را به خوبی مدیریت نمود. از جمله این شرکت های معتبر و پرطرفدار می ‌توان به هایک ویژن، سونی و.. اشاره کرد.

 این دو شرکت برند مرجع بوده و علاوه بر ارائه کردن نرم افزارهای دوربین مداربسته برای کامپیوتر اقدام به طراحی نرم افزار دوربین مداربسته برای موبایل نیز نموده اند. به علاوه نرم افزارهای مدیریت تصاویر در کامپیوتر و انتقال تصویر برای هر کدام از برندهای زیر مجموعه خود را نیز معرفی نموده اند.

نرم افزار دوربین مداربسته عمومی برای سایر برندها

همان گونه که مطالعه کردید برندهای مشهور جهانی برای تولیدات خود نرم افزارهای مختص به آن ها معرفی کرده اند. در صورتی که دوربین مداربسته شما از برندهای متفرقه است یا قصد دانلود نرم افزاری دیگر برای دوربین مداربسته خود دارید، می توانید از نرم افزارهای مدیریت تصویر عمومی و نرم افزار های دوربین مداربسته سایر برندها استفاده کنید. برخی از این نرم افزارها مختص موبایل بوده و برخی دیگر روی کامپیوتر اجرا می شوند.

نرم افزار Smart PSS دوربین مداربسته داهوا

یکی از برترین و به نام ترین کمپانی های تولید دوربین مداربسته شرکت داهوا است که در تمام جهان مشتریان زیادی دارد. نرم افزار Smart PSS برنامه دوربین های مداربسته ای است که به طور رسمی توسط شرکت داهوا برای دوربین های این برند معرفی شده است. این نرم افزار به منظور مشاهده مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مداربسته داهوا مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار دوربین مداربسته Vivotek

نرم افزار iViewerیک نرم افزار دوربین مداربسته است که منحصر به انتقال تصویر می باشد. از این نرم افزار برای دسترسی به تصاویر و فیلم های دوربین های مداربسته استفاده می شود. به علاوه با استفاده از این نرم افزار امکان نظارت مستقیم از طریق تلفن همراه وجود دارد. با استفاده از این نرم افزار می توان از راه دور محل مورد نظر را مورد پایش قرار داد. به علاوه رابط کاربری این نرم افزار بسیار راحت بوده و می توانید به آسانی تصاویر دوربین مداربسته را مشاهده کنید.

از مهم ‌ترین ویژگی ‌های آن می ‌توان به امکان دسترسی به کنترل دوربین های گردان مانند چشم ماهی و PTZ اشاره کرد. این دوربین ها قابلیت صدای دو طرف داشته و عکس فوری و امکان پخش ویدیو ضبط شده از ویژگی های این نرم افزار است.

نرم افزار دوربین مداربسته

نرم افزار دوربین مداربسته EZVIZ

با استفاده از این نرم افزار می توان تصاویر دوربین مداربسته روی موبایل یا تلفن همراه منتقل کرده و سیستم های نظارتی و امنیتی در سراسر دنیا را تحت کنترل خود در آورد. این برنامه به گونه ‌ای طراحی شده است که با بیشتر دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط NVR و DVR سازگاری دارد.

 بدین طریق است که کاربران سیستم های مداربسته از برندهای مختلف می توانند با استفاده از این نرم افزار بر تصاویر دوربین های مداربسته دسترسی داشته و آن ها را کنترل کنند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مشاهده زنده تصاویر و سیستم آلارم تشخیص حرکت اشاره کرد. به علاوه امکان مشاهده تصاویر در شرایط کم نور و تاریک توسط این نرم افزار وجود دارد. قابلیت ضبط صدای دو طرفه از ویژگی های بارز این نرم افزار است.

نرم افزار دوربین مداربسته Eye4

این نرم افزار برای انتقال تصویر دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای این نرم افزار می توان به قابل اطمینان بودن و امنیت بالای آن اشاره کرد. به علاوه برای کار با این نرم افزار نیاز به دانش خاصی از شبکه نداشته و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

دایره عملکرد قدرتمند نرم افزار Eye4 شامل نمایش زنده تصاویر، تشخیص حرکت، عکس فوری و… است. ساختار ابری پیشرفته از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار است. به علاوه ذخیره سازی گسترده و پشتیبانی از چندین سیستم عامل موبایل تنها توسط یک کاربری از ویژگی ها و مزایای این نرم افزار است.

نرم افزار دوربین مداربسته Reolink

نرم افزار Reolink برنامه ای است که برای اتصال و کنترل تصاویر دوربین مداربسته از طریق تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای بوده و می تواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف سازد. دوربین مداربسته از طریق اسکن کردن کد QR به تلفن همراه متصل می شود. این نرم افزار به کاربر این دسترسی را می دهد که تصاویر چندین دوربین را به طور همزمان مشاهده نماید.

به علاوه هنگام تشخیص حرکت توسط دوربین مداربسته نرم افزار مربوطه اتفاقات رخ داده را از طریق هشدار به کاربر اعلام می ‌کند. به علاوه بر اساس اطلاعات موجود در این نرم افزار و امکانات آن می توانید به طور سریع فیلم مورد نظر با تعریف جدول زمانی را جستجو کنید.

الو دوربین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0