دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری

دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری

دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری

امروزه بحث کنترل  اماکن تجاری  از موظوعات مهم و چالش برنگیز برای این اماکن  میباشد و نیاز است تا به هر  طریقی امنیت لازم را ایجاد کرد. سیستمهی امنیتی (دوربین مدار بسته) بهترین راه حل  برای ایجاد امنیت و اسایش در این مکان ها می باشد. همچنین برای بررسی و نظارت و امنیت  قسمتهای  مختلف اماکن اتجاری، که ممکن دارای  اشیا و اجناس گران قیمت  باشد و باعث بروز مشکلاتی  در امور این اماکن شود،با توجه به تمام یه این مساعل و موارد حساس که در اماکن تجاری به صورت خواسته یا نا خواسته پیش میاید  نیاز به دوربین مدار بسته می باشد تا بتوان تمامی بخش های موجود در این اماکن  را کنترل کرد تا امنیت به صورت کامل برقرار گردد.

اهمیت دوربین مدار بسته برای اماکن تجاری جهت کنترل نمودن تردد افراد که به طور روزانه در این اماکن  بسار مهم میباشد و دوربینهای مدار بسته در اماکن تجاری باید به طور مرتب مانیتور گردد

سیستمهای امنیتی جدید(دوربینهای مدار بسته)ن دارای ویژگیها و امکانات مختلفی می باشند که می توانند در کارایی و بهبود  عملکرد دوربین ها موثر باشند. از جمله این امکانات می توان به قابلیت دید در شب توسط دوربین ها اشاره کرد که می تواند نقش مهمی در جلوگیری از سرقت در زمان هایی که دید کافی وجود ندارد را ایفا نماید. ظرفیت زوم اوپتکال، قابلیت ضبط ویدئو به صورت ۲۴ ساعته، امکان پوشش دهی دوربین در زوایای خاص و … از امکاناتی است که در نسل جدید دوربین ها وجود دارد.

دوربین مدار بسته مناسب اماکن تجاری

دوربین مناسب برای اماکن تجاری

در اماکن و محیط های تجاری، که اغلب دارای اشیا و اجناس گران قیمت در محیط خود هستند،  دوربین های مدار بسته باکیفیت بالا  برای ضبط تصاویر و نظارت دقیق واجب میباشد در گام اول برای خریداری انواع مختلف سیستمهای امنیتی (دوربین مداربسته)برای اماکن اداری، مشورت و حضور یک کارشناس برای در نظر گرفتن نوع سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته)، تعداد دوربین، جهت قرار گیری و محل نصب، مورد نیاز است. پس از مشخص شدن نکات  ذکر شده در مرحله بعدنوبت به  نوع لنز و کیفیت تصاویر انتقالی دوربینهای مدار بسته  و فضای ذخیره سازی همچون هارد است که وابسته به  نوع نیاز خریدار تعریف می شود. تنها گزینه برای لنز این دوربین ها، چشمی 3.6 میلی متری به بالا می باشد تا امنیت محیط با قدرت بالا تامین گردد.موضوع مهم دیگر  تصویر برداری در شب(دید رد شب) یکی دگر از نکات مهم است که باید در هنگام خرید دوربین های مدار بسته اماکن تجاری به آن توجه داشته باشید. به طور کلی میزان دید در شب مناسب برای بانک ها، طلا فروشی و صرّافی ها 30 متر مربع که در برند های مختلف به صورت سیاه و سفید و رنگی ارائه می شود.

برندهای معتبر و مناسب  سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته)برای  اماکن تجاری

 از مهمترین نکاتی که در خرید دوربین مدار بسته بسیار مهم میباشد انتخاب درست برند دوربین میباشدکه ارتباط مستقیم با کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش دارد ما درادامه چهار برند معتبر که ارائه دهنده سیستم های حفاظتی و نظارتی که به همراه خدمات پس از فروش در ایران هستند را به شما معرفی میکنیم.

  1. دوربین مدار بسته داهوا

  2. دوربین مداربسته هایک ویژن

  3. دوربین مدار بسته ورتینا

  4. دوربین مدار بسته پیناکل

برندهای معتبر و مناسب  سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته)برای  اماکن تجاری

انتخاب یک شرکت و یا نصاب مورد اعتماد.

همانطور که در مطالب پیش اشاره کردیم امنیت اماکن تجاری از مهم ترین ویژگی های این مرکز میباشد پس برای داشتن امنیت کامل نیاز به یک شرکت و یا نصاب مورد اعتماد برای نصب سیستمهای امنیتی(دوربین مدار بسته) میباشد در نظر داشته باشید فرد نصاب میتواند مانند شما کد های امنیتی(پسورد) دستگاه DVR را داشته باشد پس حتما قبل از نصب استعلام های لازم را انجام دهید

ویژگیهایی های مهم فرد نصاب.

1.شخصی که به عنوان نصب دوربین مدار بسته معرفی میشود از هر چیز باید از مهارت و تجربه بالایی در این کار برخوردار بوده و با تمامی انواع برندها دوربین های موجود در بازار و ویژگی ها و نحوه نصب آنها آشنایی داشته باشد. پس برای نصب دوربین مدار بسته باید از افرادی استفاده کنیم که کاملا شناخته شده باشند و دارای مدرک و کار نصابی باشتند و علاوه بر آن این به  علت این که در هنگام نصب این دوربین ها نصاب رمزی را بر روی دوربین قرار می دهد که تنها خود و شما از آن آگاهی دارید و همچنین تنها نصاب از محل نصب تجهیزات مختلف دستگاه اطلاع دارد، نیاز است تا این فرد کاملا قابل اعتماد بوده و مشخصات کاری وی برای شما  قابل پیگیری باشد.

شرکت های مختلفی وجود دارند که با استخدام نصابان حرفه ای دوربین مدار بسته به انجام خدمات نصب دوربین در مناطق مختلف  می پردازند.تمامی  نصاب هایی که در این شرکت ها استخدام می شوند باید گواهی عدم سوء پیشینه را ارائه داده و از لحاظ مهارتی و علمی  نیز مورد آزمون  شرکت قرار می گیرند.

و با توجه به اینکه این افراد در شرکت های مطمئن کار می کنند این امکان فراهم است که در صورت وجود هرگونه مشکلی بتوان آنها را پیگیری نمود . برای انتخاب درست  نصاب دوربین مدار بسته باید تحقیقات زیادی را انجام داد تا در  دام کلاهبرداران که در این حرفه فعالیت میکنند نیفتاد و امنیت ساختمان خود را برقرار نمود.

2.شخصی که به عنوان نصاب دوربین مدار بسته معرفی میشود علاوه بر مهارات و دانش و تجربه باید بتواند برای نصب سیستم های امنیتی(دوربین مدار بسته) از ابزار لازمه بهره ببرد(منظور از ابزار لازمه لوازم مورد نیاز برای نصب میباشد) داشتن لوازم پیشرفته برای نصب به اندازه دانش و تجربه مهم میباشد اگر فرد نصاب ابزار لازم برای نصب در اختیار نداشته باشد به طور یقین نصب خوبی را تحویل نمیدهد

3.فرد نصاب باید بر اساس نقشه ای که از پیش با کارفرما هماهنگ کرده را در نصب پیش ببرد و از هرگونه به خرج دادن سلیقه اضافی بدون هماهنگی با کار فرما پرهیز کند.

4. از دیگر ویژگیهای یک نصاب خوب داشتن حس مسئولیت میباشد به طور مثال فرد نصاب باید بتواند در تاریج مورد توافق نصب را تهویل بدهد

5.ارائه و تحویل کار به صورت مرتب و بدون خسارت که میتوان گفت نکته مهمی میباشد. به طور مثال یک نصاب خوب بر اساس نقشه از پیش طراحی شد بدون خسارت به محیط تصب را تحویل میدهد

5. یک  نصاب خوب بعد از پایان نصب اموزشهای ابتدایی را برای کارفرما ارائه میدهد(منظور از اموزشهای ابتدایی اشنایی کار فرما با دوربینه و دستگاه DVRمیباشد) به طوری که کارفرما بتواند موارد جزئی را خودش حل و فصل کند)

6. حضور به موقع در مواقع حساس و مهم . شحص نصاب باید بتواند در مواقعی که سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته) دچار مشکل شده و یا تصاویر نیاز به بازبینی دارند در محل حاضر شود.

کلام اخر.

تمامی اماکن تجاری باید از سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته) استفاده کنند و در غیر این صورت فاقد اعتبار امنیتی میباشند. استفاده از برندها معتبر دوربین مدار بسته باعث امنیت بیشتر و کارایی بالاتر میشود برای نصب سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته) از شرکتهای معتبر استفاده شود.

یک شرکت خوب برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کنید.

یک شرکت خوب برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کنید.

اینکه چه کسی را برای نصب دوربینهای خود انتخاب می کنید بسیار مهم است. فراموش نکنید سیستم مدار بسته مستقیما با امنیت شما در ارتباط است و انتخاب بد می تواند امنیت شما را به مخاطره بیاندازد. پس قبل از سفارش به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اطمینان باشید. نصب یک سیستم مداربسته تنها به راه اندازی اولیه آن خلاصه نمی شود. شما نیازمند پشتیبانی و بررسی دوره ای دوربین ها هستید. پس مطمئن شوید از جایی خرید می کنید که معتبر است و به درخواست های پشتیبانی شما پاسخگو می باشد.شرکت فتی مهندسی پارسیان تک بت اتکا بر تجربه و دانش و اشنایی با تکنولوژیروز وداشتن کارشناسان مجرب همواره در کنار شما برای رسیدن به قله امنیت حضور دارددر مطلب نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته پشنهاد میشود از سایت  پارسیان تک فروشگاه انواع پکیج دوربین مدار بسته دیدن فرمایید.

الو دوربین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

  1. بازتاب هاویژگی دوربین تحت شبکه (IP) - فروشگاه دوربین مداربسته الو دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0