ایا بهتر است دوربین مدار بسته را به صورت پکیج خریدار یکنیم

ایا بهتر است دوربین مدار بسته را به صورت پکیج خریدار یکنیم

ایا بهتر است دوربین مدار بسته را به صورت پکیج خریدار یکنیم؟

حتما برای همه ما امنیت محل کار یا محل سکونت بسار مهم میباشد و این موضوع مارا بر این فکر انداخته که از سیستمهای امنیتی (دوربین مداربسته)استفاده کنیم

و دست به سرچ در مرمر گرها بردیم و انواع مختلف دوربینهای امنیتی با برندهای مختلف و کارای گوناگون را مشاهده کردیم و حتما تفاوت قیمتی در انها باعث سر در گمی در ما شده و ما را در خرید یک سیستم امنیتی(دوربین مدار بسته) دچار مشگل کرده و گاه این کار باعث کندی در روند نصب دوربین برای ما شده است.

نداشتن اطلاعات درست در مورد سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته) هم باعث خرید نا درست و هم باعث نداشتن امنیت درست میشود

برای داشتن سیستمهای امنیتی درست(دوربین مدار بسته) حتما باید به سراغ برندهایی که شناخته شده میباشند رفت و نباید از برندهایی استفتده کرد که بعد از نصب خدمات نداشته باشند . در نظر داشته باشد بود دوربین مدار بسته و نصب ان صرفا برای داشتن دوربین نیست و باید  بیشتر به فکر  کارایی و استفاده بهینه  ان بعد از نصب باشیم. به طور مثال زیبایی دوربین و ظاهر ان و رنگ بندی دوربین برای ما مهم نباشد و به فکر کارایی ان باشیم .

پس بهتر است در خرید دوربین مدار بسته به فکر تهیه ان به صورت پکیج و برند معتبر باشم و به فکر ضاهر دوربین و دارا بودن ضاهر زیبای ان نباشیم

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته به صورت پکیج

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته به صورت پکیج

  1. دارا بودن از قیمت مشخص د ربازار(خرید دوربین به صورت پکیج امکان استعلام قیمت در بازار را دارا میباشد)
  2. هنگامی که دوربین به صورت پکیج خریداری شود استفاده از نرم اقزار مربوطه میسر تر میباشد
  3. خرید و تهیه پکیج دوربین مدار بسته باعث استفاده راحت از خدمان پس از فروش میشود
  4. استفاده از پکیج دوربین مدار بسته باعث هماهنگی بین دوربین و دستگاه DVRمیشود

معایب خرید دوربین به صورت متفرقه و استفاده نکردن از پکیج

  1. دارا نبودن از قیمت مشخص در بازار
  2. نبود نرم افزار تعریف شده براس ان
  3. تداخل بین دوربینها
  4. تداخل دوربینها با دستگاه DVR
  5. عاجز بودن در جایگزینی در صورت خرابی دوربینها و دستگاه DVR
  6. عاجز بودن در استفاده خدمات پس از فروش

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته به صورت پکیج

معرفی چند برند مطرح برای خرید دوربین مدار بسته به صورت پکیج

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید دوربین مدار بسته بسیار مهم میباشد انتخاب درست برند دوربین میباشدکه ارتباط مستقیم با کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش دارد ما درادامه چهار برند معتبر که ارائه دهنده سیستم های حفاظتی و نظارتی که به همراه خدمات پس از فروش در ایران هستند را به شما معرفی میکنیم.

  1. دوربین مدار بسته داهوا

  2. دوربین مداربسته هایک ویژن

  3. دوربین مدار بسته ورتینا

  4. دوربین مدار بسته پیناکل

متاسفانه برندهای زیادی در بازار دوربین مدار بسته موجود است  که این موضوع در هنگام خرید دوربین مدار بسته باعث سردرگمی شما می شود . شایان به ذکر است که کیفیت برخی از این برندها با توجه به قیمت و متریال استفاده شده در آن مقرون به صرفه تر از خرید مارکهای معتبر می باشد .

یکی از بهترین راه ها برای شناخت برند های خوب جستجو کردن آنها در گوگل به زبان انگلیسی است . مثلا می توانید با سرچ عبارت “CCTV Top Brands” سایت های خارجی را بررسی کنید. هر ساله برترین برندهای دوربین مداربسته مشخص می شوند. فراموش نکنید که همیشه تعدادی برندهای متفرقه در بازار هستند که در اصطلاح رایج به آنها NoName می گویند. این دسته از مارک ها معتبر نبوده و تنها توسط شرکت های کوچک داخلی نام گذاری شده اند.

یکی از ویژگی های اصلی مارک های خوب ، گارانتی معتبر و رسمی آنهاست. برندهای خوب نظیر داهوا و هایک ویژن و یا سایر مارکهای معروف در تمامی کشورهای جهان دارای نمایندگی و گارانتی هستند.

کلام اخر

برای داشتن سیستم امنیتی(دوربین مدار بسته) امن حتما به خرید ان به صورت پکیج اقدام کرده و حتما قبل از خرید با کارشناسان مربوط به این امر مشورت کرده و از برندهای شناخته شده در بازار استفاده کنید و اطلاعات کامل از خدمات پس از فروش به دست اورید و هرگز به سراغ سیستمهای امنیتی(دوربین مدار بسته) غیر برند که در بازار موجود میباشد تروید در تظر داشته باشید که سیستمهای امنیتی (دوربین مدار بسته) به طور مستقیم با امنیت شما و یا محل کار و یا محل سکونت شما در ارتباط میباشد

 

یک شرکت خوب برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کنید.

اینکه چه کسی را برای نصب دوربینهای خود انتخاب می کنید بسیار مهم است. فراموش نکنید سیستم مدار بسته مستقیما با امنیت شما در ارتباط است و انتخاب بد می تواند امنیت شما را به مخاطره بیاندازد. پس قبل از سفارش به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اطمینان باشید. نصب یک سیستم مداربسته تنها به راه اندازی اولیه آن خلاصه نمی شود. شما نیازمند پشتیبانی و بررسی دوره ای دوربین ها هستید. پس مطمئن شوید از جایی خرید می کنید که معتبر است و به درخواست های پشتیبانی شما پاسخگو می باشد.شرکت فتی مهندسی پارسیان تک بت اتکا بر تجربه و دانش و اشنایی با تکنولوژیروز وداشتن کارشناسان مجرب همواره در کنار شما برای رسیدن به قله امنیت حضور دارددر مطلب نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته پشنهاد میشود از سایت  الو دوربین فروشگاه انواع پکیج دوربین مدار بسته دیدن فرمایید.

ایا بهتر است دوربین مدار بسته را به صورت پکیج خریدار یکنیم؟

نظرات خود را در قسمت کامنت ارسال کنید

الو دوربین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0