دوربین مداربسته سیم کارت خور

دسته بندی :مقالات دوربین مدار بسته ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ الو دوربین 127
دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور یکی از انواع دوربین مدار بسته است که به منظور حفظ امنیت و تامین آسایش کاربران مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به عبارتی واضح تر دوربین سیم کارت خور یک سیستم امنیتی است که می ‌توان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد.

اگر می خواهید بدانید که دوربین سیم کارت خور چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد و در چه مکان هایی می توان از آن استفاده کرد؟ با الو دوربین همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را پیدا کنید.

معرفی دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور یکی از انواع دوربین های مدار بسته است که قابلیت ضبط تصاویر محیط تحت پوشش خود را به صورت ۲۴ ساعت دارد. از این دوربین مداربسته جهت نظارت بر مکان مورد نظر کاربر استفاده می شود. دوربین های سیم کارت خور در طیف وسیعی از محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و این نوع دوربین زیر مجموعه از دوربین مداربسته کنترل از راه دور است.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

ویژگی های دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین سیم کارت خور یکی از انواع دوربین های مدار بسته است که با استفاده از آن می توانید تصاویر را ضبط و ذخیره نمایید. با استفاده از این دوربین دیگر نیازی به دستگاه ضبط DVR یا NVR نمی باشد. این نموع دوربین برای نصب نیازی به کابل کشی نداشته و تصاویر را از طریق بی سیم و به کاربر ارسال می کند.

برخی از این دوربین ها علاوه بر اسلات سیم کارت این امکان را به کاربر می دهند که از طریق کابل شبکه به اینترنت متصل شوند. امکان ضبط تصاویر بر روی حافظه داخلی موجود درون این سیستم ها نیز فراهم شده است.

قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارت خور

به طور کلی دوربین مداربسته سیم کارت خور مانند انواع دوربین مداربسته دیگر شامل مدل های مختلف می باشد. هر کدام از مدل‌ های دوربین های مداربسته سیم خور دارای قابلیت های متفاوتی بوده و برخی از آن ها منحصر به فرد هستند. در ادامه مجموعه ای از قابلیت های دوربین های مداربسته سیم کارت خور، این سیستم های شگفت انگیز را به شما معرفی می کنیم:

  • دارای قابلیت استفاده از سیم کارت های دائمی یا سیم کارت های اعتباری انواع اپراتورها
  • امکان فیلمبرداری، عکس ‌برداری، ضبط صدا و برقراری تماس صوتی دو طرف با دوربین مداربسته سیم کارت خور
  • دارای قابلیت مدیریت و کنترل دوربین مداربسته از راه دور
  • قابلیت دید در شب توسط دوربین مداربسته سیم کارت خور
  • دارای قابلیت برنامه ریزی برای عملکرد خودکار توسط دوربین مداربسته سیم کارت خور
  • دارای درگاه حافظه جانبی
  • نصب و راه اندازی راحت بدون نیاز به تخصص
  • دارای باتری داخلی
  • دارای سنسور حساس به حرکت
  • و…

مزایای دوربین مداربسته سیم کارت خور

آیا می دانید به چه علت دوربین های مداربسته سیم کارت خور تا این اندازه محبوب شده اند؟ در پاسخ لازم است بگویم که مزایای بی شمار این سیستم امنیتی موجب شده است که طرفداران بسیاری را در عصر تکنولوژی پیدا کنند. از جمله مهم‌ ترین مزایای دوربین مداربسته سیم کارت خور می توان به قابلیت کنترل از راه دور و ارتقای سطح امنیت فضای مورد نظر اشاره کرد.

این نوع دوربین دارای قابلیت برقراری ارتباط دو طرفه بوده و تماس دو طرفه را امکان پذیر می ‌کند. به علاوه امکان عکس برداری و فیلمبرداری به طور همزمان توسط این دوربین وجود دارد. این نوع دوربین به هیچ گونه کابل نیاز نداشته و می تواند بدون دستگاه DVR و NVR کار کرده و تصاویر را ذخیره نماید. حافظه جانبی ۴ گیگابایت که قابلیت ارتقاء هایت را دارد نیز از مزایای عالی این دوربین مدار بسته است.

در  طراحی های دوربین مداربسته سیم کارت خور قابلیتی در نظر گرفته شده است که توسط آن می توان دستگاه را از راه دور و تنها از طریق پیامک فعال و غیر فعال نمود. امکان ارسال تصاویر از طریق سیم کارت دستگاه دوربین مداربسته به موبایل و کامپیوتر کاربر وجود دارد. دوربین مداربسته سیم کارت خوردارای ابعاد بسیار کوچکی بوده و می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

معایب دوربین مداربسته سیم کارت خور

معمولا این دوربین ها دارای قیمت زیادی هستند. به طور کلی قیمت دوربین های مداربسته سیم کارت خور نسبت به سایر انواع دوربین مداربسته بالا است. با توجه به این که این دوربین های مداربسته دارای امکانات بی شماری بوده و از فناوری های روز دنیا برخوردار هستند، برای تهیه آن ها باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

دوربین های مداربسته سیم کارت خور معمولاً با باتری کار می کند. بنابراین در فواصل مشخصی باید باتری آن ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز آن را تعویض نمود. برای حل این مشکل می توانید از دوربین مداربسته سیم کارت خور که با پنل انرژی خورشیدی شارژ می شود استفاده کنید.

با توجه به آن که این نوع دوربین ها بدون کابل اقدام به تصویر برداری می کنند ممکن است در مکان هایی که نقطه کور بوده و آنتن ضعیفی دارند دوربین مداربسته سیم کارت خور غیر قابل استفاده شود. به عبارت دیگر این دوربین مداربسته تنها در مکان هایی که دارای آنتن دهی خوبی هستند عملکرد مناسبی خواهند داشت.

مکان نصب دوربین مداربسته سیم کارت خور

اگر قصد خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور را دارید و با این حال نمی دانید که برای استفاده شما مناسب است یا نه و یا آن که در چه مکان هایی می توان از دوربین مداربسته سیم کارت خور استفاده کرد، به شما می گویم که این دوربین مداربسته باید در مکان هایی نصب شوند که از نظر آنتن دهی کاملا پایدار هستند و در انتقال تصاویر ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس هیچ گونه اختلال ایجاد نمی شود.

این گونه دوربین ها معمولا در محیط هایی نصب می ‌شوند که امکان آسیب به تغذیه و قطع دوربین برای کاربر وجود نداشته باشد. معمولاً دوربین های مداربسته سیم کارت خور دارای یک پورت داخلی برای قرار دادن حافظه داخلی بوده و تصاویر روی خود دوربین ضبط می شوند. بنابراین دوربین مداربسته باید در مکانی نصب شود که امکان دسترسی سارقان و یا سایر افراد سوء استفاده کننده را به آن ها ندهد. در صورتی که موارد فوق را در نظر بگیرید می توانید از دوربین مداربسته در تمامی اماکن استفاده کنید و با محدودیت نصب مواجه نخواهید شد.

سئو سایت

الو دوربین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0