قیمت دوربین مداربسته مخفی

دسته بندی :مقالات دوربین مدار بسته ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ الو دوربین 158
قیمت دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مداربسته مخفی یکی از دغدغه های افرادی است که قصد تهیه این ابزار کاربردی را دارند. امروزه از دوربین های مداربسته مخفی که آن ها را با نام دوربین های پین هول هم می شناسیم، به منظور نظارت بر یک مکان خاص بدون شناسایی دوربین استفاده می شود.

به عبارتی دقیق تر ماهیت دوربین های مخفی نظارت کردن بر مکان ها یا محل های تجاری و خانگی است بدون آن که کسی قابلیت شناسایی یا تشخیص دوربین را داشته باشد! در این زمان است که دوربین مخفی با هر پس زمینه ای ترکیب شده و توجه کسی را جلب نمی کند. این روزها دوربین های مداربسته مخفی در قالب محصولات بی شماری به بازار عرضه شده اند که عملکرد تمامی آن ها یکی بوده و قادرند که نیازهای امنیتی را برطرف سازند.

نکته مهم در نصب دوربین مدار بسته مخفی

پیش از آن که در خصوص عوامل موثر بر قیمت این محصول صحبت کنیم لازم است این نکته را یادآور شویم که نصب دوربین مداربسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است که در اماکنی که اقدام به نصب دوربین مداربسته می نمایید یک تابلوی شماتیک که نصب دوربین مداربسته را نشان دهد نصب کنید. شناخت کامل ویژگی های این دوربین ها کمک می کند تا بتوانید به راحتی دوربین مداربسته مخفی خود را انتخاب کنید.

قیمت دوربین مداربسته مخفی

ساختار دوربین مداربسته مخفی

دوربین های مداربسته از لحاظ ساختاری در دو دسته کلی قرار می ‌گیرند که شامل: دوربین مدار بسته مخفی تکی و دوربین مداربسته مخفی نیازمند Stand – Alone می باشند.

۱.دوربین مداربسته مخفی تکی

این نوع دوربین های مداربسته نیاز به دستگاه ضبط نداشته و دارای یک اسکلت کارت حافظه هستند که با قرار دادن کارت حافظه در دوربین مورد نظر می توان تصویر موجود را روی آن ضبط نمایید. در زمان های گذشته برای مشاهده تصاویر ضبط شده توسط این کارت حافظه لازم بود که کارت حافظه از دوربین مداربسته خارج شده و تصاویر ضبط شده مشاهده شود.

امروزه تکنولوژی این دوربین ها پیشرفت چشمگیری داشته و امکان مشاهده تصاویر به صورت دوربین مداربسته بی سیم وای فای دار وجود دارد. برای این کار تنها کافی است یک مودم اینترنت بی سیم در نزدیکی دوربین مداربسته مخفی داشته باشید تا بتوانید تصاویر را روی موبایل تبلت و… انتقال داده و آن ها را مشاهده کنید.

۲.دوربین مخفی نیازمند Stand – Alone

این نوع دوربین مداربسته مخفی مناسب افرادی است که قصد دارند حرفه ای تر عمل نموده و یک دوربین مداربسته مخفی را با کیفیت تصویر عالی و مدت ضبط تصویر طولانی نصب کنند. تصاویر ضبط شده توسط این دوربین ها بر روی هارد موجود در دستگاه DVR ذخیره می شود. البته تصاویر ضبط شده توسط دوربین های تحت شبکه به دستگاه ضبط NVR ارسال می گردند.

اشکال مختلف دوربین مدار بسته مخفی

امروز دوربین های مداربسته مخفی در اشکال و انواع مختلفی تولید شده و روانه بازار می شوند که باید به هنگام خرید آن ها به محلی که قصد نصب آن ها را دارید توجه نمایید؛ زیرا که هماهنگی با محل نصب شده از مهم‌ ترین فاکتورهایی است که موجب جلوگیری از شناسایی دوربین مداربسته مخفی خواهد شد.

 برای آن که یک دوربین مداربسته مخفی بهترین استتار را داشته و با محیط پیرامون هماهنگ باشد می توانید از انواع دوربین مداربسته مخفی به شکل پیچ، میخ، لامپ ال ای دی و حبابی، آب پاش، اطفاء حریق، سنسور حریق، طرح سنسور نشت گاز، پریز برق، کلید برق و… استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته مخفی

عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته

در ادامه مجموعه ای از عوامل که در قیمت دوربین مداربسته موثر هستند را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با استعلام قیمت از الو دوربین هزینه تمام شده برای قیمت دوربین مداربسته مخفی را به دست آورید.

۱.برند و کیفیت دوربین مداربسته مخفی

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت دوربین های مداربسته را می توان سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت محصولات ساخته شده توسط برند نام برده دانست. به طور معمول نقش برند در قیمت غیر قابل توضیح است؛ زیرا که برندهای مطرح جهانی کیفیت محصولات تولید شده خود را در سطح بالا نگه داشته و به همین علت قیمت محصولات عرضه شده توسط آن ها نیز بالاتر است. اما با توجه به آن که کیفیت محصولات تولید شده توسط آن ها تضمینی بوده و بالا است، برای صرف هزینه های اضافی ناشی از تعویض یا تعمیر دوربین پیشنهاد می کنیم که از برندهای مطرح جهانی استفاده کنید.

۲.رزولوشن و کیفیت ضبط تصویر

یکی از مواردی که اغلب افراد هنگام خرید دوربین مداربسته مخفی از آن غافل می شوند در نظر گرفتن تاثیر رزولوشن و ضبط تصویر در قیمت دوربین مداربسته است. معمولاً دوربین های پرفروش موجود در بازار دارای کیفیت ضبط تصویر بین ۱.۳ الی ۲ مگاپیکسل هستند. توجه نمایید هنگامی که پکیج دوربین مداربسته مخفی به همراه DVR که دارای کیفیت ۵ مگاپیکسل است را خریداری می نمایید، معمولاً تصاویر که ضبط می شوند، دارای کیفیت ۵ مگاپیکسل نیستند و حداکثر کیفیت ضبط تصاویر دوربین ۱۲ مگاپیکسل است. هرچقدر که کیفیت ضبط تصاویر روی دستگاه DVR بالاتر رود، فیمت دوربین مدار بسته مخفی نیز بیشتر می ‌شود. برای مثال قیمت تمام شده برای سیستم های DVR حرفه ای که دارای کیفیت پخش و ضبط ۸ مگاپیکسل هستند، حدود چهار برابر بیشتر از یک سیستمی است که دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است.

۳.هارد دوربین مداربسته

ظرفیت هارد و سرعت گردش آن یکی از عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته است که هر چقدر بالاتر باشد قیمت تمام شده برای خرید دوربین مداربسته مخفی نیز بیشتر خواهد شد.

۴.متراژ کابل

هنگامی که قیمت خرید دوربین مداربسته مخفی را استعلام می نماید توجه کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است یا خیر. در صورتی که در نظر گرفته شده است متراژ آن چند متر است. در متراژهای بالا نوع و قیمت کابل تاثیر بسزایی در قیمت کل سیستم خریداری شده خواهد داشت.

۵.اجرت کابل کشی و نصب دوربین

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت تمام شده دوربین مداربسته مخفی را می توان اجرت نصب دانست. خصوصاً در جاهایی که دوربین های مداربسته زیادی دارند و یا آن که فاصله دوربین تا DVR زیاد است و متراژ کابل کشی بالا است، می تواند قیمت دوربین مداربسته مخفی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه کنید.

الو دوربین

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0